måndag 18 oktober 2010

Zoulias for president

I lördags var jag (surprise!) på Spy bar och Tony Zoulias spelade i Gubb. Jag är tokig i Tony Zoulias. Mest för att jag tycker han är härlig och vi har känt varandra rätt länge och han har alltid varit så himlans sjysst mot mej fast vi egentligen inte är särskilt nära, men liksom alltid haft tid och lust att slänga käft och så där. Superfin. Men! Han är också galen i Civilization. Och jag är galen i alla som älskar detta strategispelens strategispel. Femman har kommit ut till PC nu, men de har gjort om upplägget så himla mycket, jag känner inte alls igen mej på skärmdumparna jag sett, så jag spelar nog mitt expansion (Beyond the sword, det med religionstillägget) till fyran ett tag till. Alla fall. Tony spelade på Gubb, och han är ju så jävla grym på hiphophitsen! Och att mixa. Jag ba stod där och glodde på hans händer, svisch svosch, ny låt, ka-baaam, ny låt, och allt smoooth som nyvispad grädde. Dog.

Inga kommentarer: