tisdag 20 mars 2007

adult pleasure

jag älskar att vara vuxen! vissa dagar. minns ni när man var liten, man låg i sängen om kvällarna och önskade att tiden skulle gå snabbare, kunde det inte bli julafton snart och SNÄLLA kunde man inte få en ponny, barbie, donkey kong eller vad det nu kan ha varit man inte kunde leva utan när man var elva. det tog ju evigheter, och oftast så fick man inte det man önskade. i morse vaknade jag upp och insåg hur mycket jag ville ha en ny laptop. en som hade mer än en fungerande USB-port, en som inte kraschat fyra ggr, en med mer än en halv giggs ledigt utrymme. sagt och gjort. jag gick och köpte en! bara så där. det hade jag aldrig kunna göra om jag inte var vuxen.

det blev en jättefin compaq. min kille fick kolla prestandan, jag valde den med snyggast färg. teknik är så himla tråkigt, bara man kan maila, photoshoppa och spela civilization och spara sjukt mycket nedladdat på en gigantisk hårddisk så är jag helnöjd. ååh. den är så fin. blank och svart! svart som natten! älskar den. min kille blev så avis att han slog till på en digitalkamera. den tredje av samma sort som han köper. han lyckas alltid slarva bort dem. och han som inte ens dricker sprit. det finns en anledning till att JAG aldrig ägt en kamera utan bara kört med engångsvarianterna.

Inga kommentarer: