lördag 24 mars 2007

man fick ju en goodiebag på festen

just det, man fick en fin goodiebag, inget man skulle döda för eller kanske ens betala för, men nu var det gratis och man blev ju glad så klart. det var en elle alternativt café, jag blev gladast för café för det var ett kul jobb om de fem hetaste modebrudarna ebba, frida, emine, kling och cecilia. jag frossar i sånt. elle hade jag redan läst, och de har ett jättefint syskonjobb där mina vänner agnes och johan figurerar och jag blev helt stolt när jag läste artikeln, tänk att jag känner två så briljanta och snälla människor. jo, och så var det ett svart nagellack. funkade inte på mina fingrar. såg inte alls bra ut, jag fortsätter med mitt chockrosa. jag har alltid haft rosa, de få gånger jag haft nagellacksperioder för när jag var tretton hette min stilförebild wendy james. jag ÄLSKADE wendy james, och ibland när jag är skitfull så spelar jag hennes band transvision vamp och alla blir jätteglada. alla över 28 allafall. tillbaka till goodiebagen, man fick också en ring från pilgrim och ett par solglasögon från topshop. min killes var ett par pilotaktiga, rätt snygga, jag fick ett par som hade platsat i filmen "grease", på det dåliga sättet. för smala, men med fina vita plastbågar. och så fick man en roller, en sån där man tar bort hår på kläderna med. mycket användbar när man aldrig har tid att städa och allt svart man äger plötsligt blivit grått av damm. som tur är så tycker jag urtvättat svart är snyggare än svartsvart.

4 kommentarer:

Niklas sa...

Åhh, Wendy James var så kool!

Anonym sa...

Jag gillar inte heller svart nagellack för då ser man ut som Jared Leto. Kommer du ihåg hur snygg han var på nittiotalet? Vad hände med honom? Jo, rocken hände. Jävla rock.

popmorsa. sa...

jared my jared. jag såg nån intervju och nån video på teve, herregud vad den mannen tar sej själv på stort allvar. han hade spökat ut sej i fjädrar och metall dessutom. ens hjältar faller, en efter en.

Anonym sa...

Hon är tillbaka! Med svensk gitarist och letar spelningar i sverige bl a...

Wendy Fan club