måndag 26 mars 2007

just like honey

min kompis quetzy har hy som en persika. jag stirrade fascinerat på den idag (när vi lyxhängde ett par timmar utan barn), det man såg mellan läppglanset och stella mccartney-bågarna. den såg helt gyllenvit ut, mjuk och honungslen och med endast lite dyrbart rouge mitt på. framför allt såg den ung ut. o-gammal. själv hade jag glömt mina YSL, som ändå är out of fashion, och när jag såg en glimt av mej själv i ett skyltfönster så kunde jag inte skönja ens ett spår av fräschör i min egen feja. jävla q. jag tror jag måste göra slut. she makes me look bad.

roligast var att när hon sprungit till bussen och jag och lovisa stod i hissen upp till mej så sa lovisa helt apropå att "asså vilken HYYYYYYYY hon har". så ni ser. det är inte ba jag.

och så tycker jag att persikan på bilden ser ut som en röv. det tycker jag är roligt.

2 kommentarer:

Quetzala sa...

men alltså det är bara dermalogica special cleansing gel och så AK:
http://www.akademikliniken.se/main.asp?employeeID=31&categoryID=342&areaID=1

gör inte slut det vore så hemskt tråkigt!!

popmorsa. sa...

äsch, klart jag inte ska! du är min tjej ju.