måndag 19 mars 2007

fashion is for fashion people

jag är för gammal för att ha idoler och man ska heller inte ha "idoler" som står för taskiga ätvanor och kopiösa mängder cigg och knark och sprit. men alltså, skönhet slår geni och självbevarelse allt som oftast, vare sej vi vill eller inte, och jag kan inte hjälpa det, jag älskar kate moss. såna läppar, sån fingerspitzgefuhl. och nu så ska hon ju tydligen på den här topshop-invigningen som min snygga kompis lili anordnar och som jag så klart ska gå på. iiiih.

hon har ju gjort en kollektion också. till topshop alltså. jag har inte sett bilderna ännu, de är senaste britt-vogue och jag hinner ju inte läsa ett skit nuförtin, men jag surfade lite och fick fram den här bilden allafall. lite roxy music så där. jag gillar. men kommer inte köpa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kopte den nar den kom ut, Vogue alltsa, och kollektionen ar inte sa himla rolig. Nagon genomskinlig lang tunika har, nagra miniklanningar som enbart Kate Moss inte kommer att se tacky ut i dar, ja, inte sa himla kul liksom.

popmorsa. sa...

trist. ska köpa och kolla snarast. och jag är så HIMLA trött på tunikor.