onsdag 14 mars 2007

sju sorters apa!

jag blev helt bananas när jag läste i carros blogg att hon har "SJU SORTERS APA!" som väckningssignal på mobilen. det var ett av mina roligaste skämt i somras och det får mig att tänka på en fin dag med fina vänner. jag och lovisa tog färjan över till visby där världens bästa emma slagit på stort och öppnat restaurang, surfers hette den (de har lagt ner) och de hade halv trappas kockar, dvs maten var helt jävla överjordisk. allafall. dag två lånar vi en bil, rattar gotland runt och lyssnar på radio och sjunger med, så där som man gör med någon man är helt avslappnad och larvig med. som jag och lovisa. vår bästa sing-a-long låt är "i believe i can fly" med r kelly och då är det viktigast att få till hans "wooh!" efter varje strof. hur som helst, vi ska till ett sandtag där man badar i ett stort hål, och det är stekhet i bilen och vi kan ändå inte lämna den för på radion sänds precis "mammas nya kille". lovisa tjuter och skriker "SJU SORTERS APA!" och jag fattar ingenting och fem minuter senare har jag hört katla (nycirkusartisten) härja i köket och min mage värker av skratt. det enda jag minns är just "SJU SORTERS APA!" och det väste jag och lovisa till varandra resten av sommaren. det var kul. nu vill vill vill jag ha den som ringsignal. carro! hur gööööör man?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ladda HEM

http://www.sr.se/laddahem/p3/mp06/MNK%20-%20Sju%20Sorters%20Apa.MP3

Anonym sa...

Hela apppppaaa


http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=147255&BroadcastDate=&IsBlock=0

Schmarro sa...

knasiga emelie. när något i min blogg är stort och blått betyder det att det är en länk.

Lovisa K sa...

börja grina nu.
/wooh!