måndag 19 mars 2007

dagens outfits

varenda brud med egen blogg verkar ju ta bild på sig själv under etiketten "dagens outfit". jag finner det mycket underhållande och inte så lite beroendeframkallande att se hur de ska spöka ut sej. vissa har både vett och smak, medans de flesta ser förfärliga ut. men jag gillar de här babesen ändå, för de vill ju så väl, lägger ner så mycket möda både på stil och på blogg.

guuud jag skulle aldrig orka med. men det är en rätt kul idé. väldigt narcissistisk. jag kanske skulle orka ändå. vi får se, kanske om tio kilo. just nu sportar jag bara mina air force one och ett par miljövänliga skitiga grå leggings. de har fått knän. det tycker jag är snyggt. jackan på bilden är mitt nästa köp. fast två storlekar större, finare om den är lite mer rymlig på.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Knän på mjukisar är ju något av en mardrömseffekt av ofta användning vill jag minnas. Reminissar typ mellanstadiet nu.

Och jackan är assnygg. Såklart.

/Freja

Ida sa...

Haha, den där har jag också funderat på att köpa. Och absolut i större storlek.

popmorsa. sa...

apropå skolstadiet, freja, jag funtar allvarligt på att tona håret rött vid nästa frisörbesök. dock inte henna! jag vill ses snart, jag är ju i dina trakter VARJE DAG. nåt måste göras. puss.

och ja men eller hur? den ska kännas lite rymligare än på bilden, mer som att man lånat sin killes jacka.