måndag 8 februari 2010

Jag dör på den här tatueringen

När jag var tio tränade jag oerhört mycket på att få till en snärtig och bra autograf, så att när den tiden kom skulle jag kunna bränna iväg tio stycken på en minut. *skivsignering* Den såg ut ungefär så här. "Den är inte klar", skriver Linda Rosing på sin blogg, men asså... Jag har svårt att se hur något ska kunna hjälpa det där kollegieblocksklottret. Haha ahmen GUD, jag DÖR på den, blir så otroligt och oproportionerligt provocerad. *stänger ned internet* *äter ett äpple*

4 kommentarer:

Gråt-Pulla sa...

Har hon själv skrivit namnet eller har Peter'n i fråga skrivit sin autograf som hon sen har låtit tatuera in?

Anonym sa...

kollegieblocksklotter kommer nog bli den nya tatueringstrenden. jag är seriös nu.

Anonym sa...

hjärtat... skuggningen... asså, VEM har gjort tatueringsfanskapet? hon själv eller?

Julia sa...

Borde inte hon ha lärt sig sen förra gången om det där med att tatuera in namn?