söndag 7 februari 2010

The beautiful young crew

Har ett nytt favoritband btw. En blixtsnabb förälskelse, vet inte hur länge dne kommer hålla, men just nu är jag hopelessly devoted to Lawrence Arabia. Plojjigt och folkigt och framförallt poppigt. Så himla gullitt.

Gillar också gruppen FUN. med en punkt efter fun. De gör låtar som består av fyra olika, som jag älskar, tänk Meatloafs "I would do anything for love" eller "Under pressure" eller jävla "Bohemian rhapsody". Allt i ett liksom. Däremot låter de som Mika ibland och det stör mej. Men bra.

Uppdatering: nu har jag lyssnat på Fun. igen, de finns på Spotify och ba: nej. Det är inte alls så himla bra som jag tyckte först.

4 kommentarer:

Sesse sa...

Jag var och kollade på ett band som kallade sig Bad Hands som var snorbra och hade en sjukt hittig hitlåt. Kan nu inte sluta lyssna på den och kommer totalt ha sönder den för mig själv, men det är det nog värt.
www.myspace.com/badhandssthlm

Anonym sa...

är det tomas från simon & tomas där till vänster?

Tommie sa...

åh hatar du också mika!!!!!

Popmorsan sa...

äsch. *vill döda honom bara*

så jävla GLAD! han har ju nån form av fel. gör mej tokig. inställsamme fan.

ps. älskar en låt av honom, "happy ending", men bara den, lovar.