måndag 22 februari 2010

Night swimming deserves a quiet night

Jag hade tråkigt nyss och kollade om Veckorevyn hade kvar min gamla blogg. Det hade de. Jag minns inte vad jag hade skrivit där, för jag har på ricko inte gått in där sedan den lades ner typ våren 2008, och jag blev fan förvånad över hur öppenhjärtig jag var där och hur konstigt det var att se mina innersta ord i den miljön. Sjukt weird. Hade skrivit massa ledsna inlägg och ba noll kommentarer och så ett till och ett till och ett till där jag bara vred ut min själ och la den på silverbricka bredvid en stor ad för sommaren bikinimode. Huu. Konstigt. Det är ju HÄR såna saker ska stå, på röd fin bakgrund med vita bokstäver, först då känns orden och sammanhangen som mina egna. Och ni, ni är bra ni. Så himla bra.

5 kommentarer:

Therese sa...

Du är bra! Därför är du en given nominerad för kreativ blogger av moi.

Varsegod:

http://alltochlitedartill.blogg.se/2010/february/kreativ-blogger-award.html

Ha en skön kväll!

Cilla sa...

Åh, fina du! Klart det är här du ska vara. Tycker jag med. Älskar denna blogg som stått vid min sida nästan oavbrutet sedan jag fick barn för tre år sen. Stort tack!

Ella sa...

Ja, gud ja. Mycket bättre här. Rött och fint och inte så jävla... Ebba-igt. =)

Malin sa...

Det är DU som är bra, bäst rent av!

Hanna sa...

Det var faktiskt lite konstigt när du var där. Otippat liksom.