lördag 6 februari 2010

They will see us waving from such great heights

Det kändes lite olagligt att gå ut på krogen när man varit hemma från jobbet, men å andra sidan så hade jag ju varit hemma i 48 timmars frisk karantän så jag överlade med mej själv och kom fram till att det var okej. Innan beställde jag och min kille hem hemkörningsmat från nåt nytt företag och OMG vad det var äckligt. Dog fettdöden, spelade spel med Hanna och smet sedan iväg till Erika när Hanna gick och lade sej. Baginbox, högklackat och snygga tjejer. Sen mötte vi upp Linus på Götgatan, också känd som the former love of my life, inte att förväxla med han som sedan blev den onda love of my life innan jag träffade den nuvarande och sista och riktiga love of my life. Vassa eggen, Pelle och Lovisa spelade. Mmm. Drog hem vid midnatt. Slut.








5 kommentarer:

Anonym sa...

snälla snälla snälla. jag är så less på alla dessa 30somethings som lägger in foton som om de vore 16 år max 17. V märken,sneda tungor ,uppspärrade ögon, ja, you name it. liiiite patetiskt. och när vågar man se sanningen i vitögat , att man inte är mellan 16-21 längre?Åldern då allt detta fortfarande fungerar och ser coolt ut och inte patetiskt?

Popmorsan sa...

ja du. det där får stå för dej. själv tycker jag att det är roligare med lite fräsiga spex om alternativet är en artig fotomin.

jag tycker inte heller (suprise!) att mina vänner är patetiska. vi har uppenbarligen olika umgänge och det tycker jag att vi båda ska vara jätteglada för.

Rättvishetens väktare sa...

ååå haha jaa sneda tungan, den är min! pax! har dessutom aldrig funkat pga missbildad tunga så det är en helt otidsbunden patetik vi pratar om.

anonym, du har missat UNDERBETTET, det ungdomligaste av dom alla. jag ger mig på det nästan varje gång, tror emelie börjat censurera?

ps. live a little, som flickan sa. ds.

Rättvishetens väktare sa...

och mitt hämthår, vart hamnar det på skämmiga skalan?

Lovisa K sa...

Nån annan som är glad för att se ut som 16, max 17? Jag är.