onsdag 3 februari 2010

The pain

Vi har magsjuka hela bunten. Vinterkräk, I guess. Jag smashades tidig tisdagmorgon, min kille kvällen i går. Hanna hade det tydligen i lördags, vi antar det allafall eftersom vi också blitt sjuka. På hennes dagis sitter stora gula lappar ba MAGSJUKAN GÅR. *vet*

Nu när illamåendet gått över så är magontet värst, det känns som kolik tror jag. Inte "oops måste gå på muggen"-ont, mer AOWEE, ursäkta mej, fosterställning tack, min magsäck sprack just. Hej på ett tag.

6 kommentarer:

Schmarro sa...

men EW, andra gången på fyra veckor då emelie. stackars!

sofia sa...

jag är livrädd för att jag och min kille ska få det samtidigt. vi har bara en toalett. oron för detta upptar ohälsosamt mycket av min tid.
och jag minns den där magsmärtan ...

Ester sa...

Hur gick det för din syrra?
Blev hon smittad?

Ester sa...

Hur gick det för din syrra?
Blev hon smittad?

Popmorsan sa...

nää, hon var helt frisk när jag pratade med henne igår. olika falla livets lott.

frida sa...

jag är frisk som en nötkärna!!! =D