måndag 25 december 2006

great expectations

och naturligtvis blev jag urbesviken när min kille inte mötte mej på stationen nu i kväll när jag kom hem till sthlm. asså, alla dessa amerikanska rom-coms har verkligen gjort livet surare för mej, min ribba är inte skyhög, men utan "notting hill" och "fyra bröllop" skulle den vara skapligt lägre. så där stod jag mol allena, runt om mej slängde sej folk om halsen på varandra, människor grät och wet wet wet hördes i bakgrunden. och så jag, fettot med skittunga väskor. snörpte ihop mun och hjärta och bröt mej bryskt ur vämjelseklicken, lämnade den bakom mej och begav mej hem till hornstull. där jag inser att toapappret är slut. wtf, jag VET att det var minst fyra rullar kvar när jag drog för fem dar sedan, alltså det där övergår mitt förstånd. snubbar och toapapper. true love.

Inga kommentarer: