måndag 11 december 2006

en julegris.

alltså, så här kommer jag se ut kl åtta i kväll. jag kommer att ha ätit min egen vikt i ris a la malta. återkommer om detta.

en underbar grej med MSN är att man kan lägga till så att den visar vad man lyssnar på i iTunes just då. det är roligt, särskilt eftersom jag har noll prestige vad gäller musik. så nu lyssnar jag på "bombtrack" med rage against the machine, tomas bredvid mej hävdar att en avsugning visst'e är sex (och därmed ska upp på ens "så här många har jag knullat"-lista) och roligast just nu är att ett medel mot håravfall (propecia) orsakar impotens. det är ju en sån bummer, utan hår inget ligga, utan bånge inget ligga. vilket dilemma asså.

2 kommentarer:

Anonym sa...

håller inte med om att avsugning ska med på liggalistan. men är lite konfys gällande tjejsex. liksom måste en strap med för att kvalificera som ligg? svar nej. så... jag kanske får ändra mig. bummer.

Anonym sa...

Jag gillar matt.