måndag 11 december 2006

a merry stefan & krister-christmas.

jag har alltså varit på julbord/show på mosebacke. det var höjden av gemyt. maten var okej, sällskapet fantastiskt och showen var... ja jag vet inte. det var alltså henrik dorsin och tre till (linus, micke, XXX) och de gjorde en sk revy. inte hjalmars revy, men inte så långt i från. mycket minspel, mycket spex, mycket låg humor och mycket sång och dans. det skulle vara så lätt att sätta sej på nån ironisk kreddfärgad häst, men det känns så satans trist, så jag erkänner; vi hade jättekul! förutom när alla långborden skulle hålla armkrok och gunga i takt till "goldfinger", vid kroppskontakt drog jag min gräns.

henrik dorsin. gillar han mycket mer nu. som fredriks brorsa var han faktiskt inte så jättekul.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill jättegärna läsa en popmorseblog men klarade inte av mer än några sekunder. Jag får snart epilepsi av dina färgkombinationer.Byter du till vit bakgrund med röd text istället går det nog bättre. Eller så väljer du en template med röd bakgrund men vitt under den röda texten istället typ. nåt sånt. Jag kikar tillbaka om nån dag igen och ser om jag ger dig en chans till.

Anonym sa...

Ha ha, visste inte att popmorsan var du Emelie!! Och om du är en (blivande) popmorsa, what does that make ME..? Har läst denna blogg vid flera tillfällen, snubblade över den via Mats Strandberg, fick en aha-upplevelse när jag kopplade att människan bakom orden var blondie från Sala. Ja, nu snackar vi old school (medieskolan) och dallasparty, uffepuffe & hagaparken. Remember? Jag tittar in igen vid tillfälle, lycka till med bebben önskar rödluvan från Dalarna!

Anonym sa...

VA! han var ju urrolig som freddes brorsa. *skrattar kluckande*