torsdag 28 december 2006

vasastan asså

vi var på rörstrandsgatan idag, jag och min kille. udda kvarter för oss, men nöjesguiden flyttade från kammakargatan till dit idag och internet låg nere så vi hamnade på nån form av trendig chokladeria slash fik. ashungrig köpte jag en soppa, no logic there, och jag får den i en kaffekopp, exakt som den på bilden. vad är det för skit? jeeez, bete er som folk och ge mej en djup tallrik. dessutom var muggfan skitliten, så inte blev man ett mätt heller. och en annan grej, vad är grejen med SKUM på soppan? jävla larv! jag avskyr skum.
sen kom sverrir och hans två kids salka och sisi. bedårande med de rundaste största ögonen jag någonsin sett. och tysta var de två dollsen dessutom. jag hoppas hoppas jag får ett tyst och snällt barn. hatar ungar som skriker.

Inga kommentarer: