onsdag 25 juli 2007

and besides, we all know you got a thing for ex-cheerleaders

det finns ingen logik i det faktum att jag tycker att mannen (pojken) till vänster är het som lava. ingen som helst. han är inte ens snygg. men jag är ändå helt förälskad i honom och hans karaktär logan echolls i nedlagda "veronica mars". i love "veronica mars". hur som helst, jason dohring som han egentligen heter, har fått nytt jobb i joss whedons nya projekt "moonlight" som handlar om en vampyr som fajtas mot bovar. hurra! och eeh..? "angel" anyone? vi får väl se vad det blir av det där. jason är snygg, joss är kung, jag tror på det bästa.

7 kommentarer:

Liza sa...

OMG - jag trodde jag var den enda som helt omotiverat hade en crush på Logan! Jag är inte längre ensam.

SARA sa...

inte jag heller tydligen! logan är drömmen. alltid med i top 5 på listan: "män jag skulle vilja ligga med" (alternativt dejta, men ligga låter väl lite tuffare i guess).

Anonym sa...

Märk väl att Joss Whedon inte har NÅGOT att göra med denna serie!

popmorsa. sa...

du har rätt så klart! det är ju angel-snubben david greenwalt och inte joss, jag blev lite carried away. oavsett, jag håller tummarna och tror på det bästa ang denna serie.

Anonym sa...

det måste ju vara fler som har en crush på logan än som inte har det. det är om man INTE har det som man måste motivera sig. ssschlurp, som flickan sa.

Anonym sa...

han är scientolog!!!

VISION sa...

OH! Aldrig varit på din blogg innan, men detta inlägg måste jag ju bekänna att jag också är glad i karln! V Mars var så sjukt värdo mot slutet, men så värt att se pg.a. logan hehe