onsdag 4 juli 2007

apples in stereo

förra veckan ringde de från en tevekanal och frågade om jag ville bli producent för ett program. ett jätteroligt program som jag tror att jag skulle kunna förvalta/göra något jävlans bra av. det är vad jag verkligen vill. vara bakom kameran och bestämma, inte synas. eller radio, inte prata, bara bestämma. så jag blev ju så klart jätteglad och två minuter senare hade jag gråten i halsen när jag insåg att jag omöjligen kan ta ett heltidsjobb redan i slutet av augusti. det äpplet var surt. surt surt surt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du kan! Hur går det med flaskträningen?

Elevator Lady sa...

Behöver du en assistent eller nåt?

Anonym sa...

klart du kan. Kan inte kalle vara hemma?

Anonym sa...

Fan vad synd att det inte funkade. Men det kommer fler!