torsdag 12 juli 2007

could you be the most beautiful girl in the world

har lyssnat på eves nya singel nu i ett par veckor och jag tycker den är så sjukt bra. den här sommarens "one thing". och så såg jag videon nyss på z, inte gjort förut. dog! och låten växte ännu mer. hon är så sjukt jävla vacker att de flesta andra sk skönheter bara bleknar och försvinner som dimma. hon har den ultimata munnen, nästan total avsaknad av amorbåge. hon har blivit hemskt smal. hilary duff har också blivit hemskt fit. men henne. big no no. eve. mmmm. hon har alltid varit cool. "satisfaction" var helt jävla fab också.

3 kommentarer:

Lovisa K sa...

älskar den jag me.
men jag satt och funderade: är det så att hennes signum tass-tatueringarna på tuttarna är bortslipade? jag tror.

Anonym sa...

vad heter nya singeln?

popmorsa. sa...

fluffy: dom är kvar! såg dem i videon.

jules: den heter tambourine. grym.