onsdag 4 juli 2007

whats so funny about peace and love

lite kort om borlänge. peace and love-festivalen. det var astrevligt. vi bodde hos bröderna nilsson, dvs adrian och fredrik. deras mamma birgit såg till att det var en hejdundrande grillfest varje kväll. jag åt så jag dog. tänk bearnaise och mycket halloumi. såg inte ett enda band, var inte ens inne på festivalen så mitt festivalarmband var pinsamt outnyttjat på söndagen. dagarna spenderades istället med de bakfulla övriga i solen. hade psykbryt på min kille och spenderade en halvtimma av fredagkvällen storbölandes. så himla fjortis, jag smet iväg själv med min ipod, satte mej bakom en buske, kedjerökte och lyssnade på powerballader. men vi löste det, så sen var det bara glada miner under lördagen. allt som allt, en förträfflig helg. även om det är en skam att kalla det för festivalhelg.