lördag 21 juli 2007

hey how you doin? im sorry you couldnt get through. why dont you leave your name and your number, and i'll get back to you

det deppigaste som finns (ok jag överdriver), är när mobilen varit död i ett dygn och så laddar man den och man ba weeeee vad mycket sms jag kommer få nu. och så kommer INGET! det blir så varje gång. det är ju så man bryter ihop som ett plockepinn.

vi har köpt blommor till balkongen. jag känner mej som martha stewart, men det är hemskt trevligt. jag, solrosorna och ungen. men ikväll är det jag som lämnar spolingen till till morsan som kom med tåget idag. indierave vs ölrave på kulturhustaket. heja indierave! jag funtar på att plita ner lite slagord på en vimpel. jag ska också starta klubb. den ska heta vinrave.

2 kommentarer:

supergirl.andas.lantluft sa...

Jajaja. Precis så är det. ibland brukar jag lämna mobilen hemma en hel dag och sen bara: ohhh vad älskad jag kommer vara nu, så mycket sms, viktiga jobbsamtal och sånt.
Och så ingenting.

Anonym sa...

vinrave finns redan ...sthlm cru har ju haft flera..men kör på ba