fredag 13 juli 2007

why cant you look after yourself and not down on me

det var så himla kul i kväll, när vi spelade på debaser. solen sken och det var fina kompisar där. min kille åt deras vegoburgare och jag spelade lemonheads (har värsta lemonheadsrevivalen sedan hemstad spelade dem i bilen ner till hultsfred), sugar och elliot smith. var urduktig och rökte säkert tio cigg. fest! försökte dricka mellanöl men det var inte så nice som jag hade tänkt mej. det är vinet jag gillar, men det får vänta. hanna var sömntuta och sov som en stock fram till åtta, då satte jag mej i trappan ner mot torget och ammade. fram med pattarna bara. där har vi en sarg jag uppenbarligen släppt å det grövsta. drog vid halv tio och nu är jag hemma. kl tio en fredagkväll. är mycket nöjd med dagen. har dessutom kunnat börja använda en del gamla kläder. lina hintade om att konturerna i min fejja börjat återkomma också. åh sweet benstomme, det är dags för dej att komma fram. sluta vara så blygsam nu. bjussa lite.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ang vikten - har du bantat/slutat äta godis eller har du gått ner av dig själv?? jag har typ sju kilo kvar som sitter som berg, å andra sidan äter jag som en kossa också, pallar inte att banta när jag dessutom ammar.
(jag tror vi fick barn ganska nära, jag fick i februari) men jag vill också se benstomme!!

Anonym sa...

Åh, fina, fina Evan.

Anonym sa...

Åh, Elliott Smith! Vilken låt spelade du?

popmorsa. sa...

waltz 2, tror jag. spelade bara massa gammalt ninety. det var så himla soft. vill görat igen.