söndag 15 juli 2007

the wedding singer

min pappa har gått och gift sej, bröllopet var lördagen då vi var uppe i borlänge på peace and love. det var ett mycket fint bröllop. deras vän pia sjöng två låtar, tror det var en uffe och en ted gärdestad. det passade på deras dag, men jag började undra på vad jag skulle vilja ha sjunget på mitt. uffe och ted är inte min pryl. fast kanske "oh la la jag vill ha dej". fast då skulle jag tänka på fredrik virtanen, det är min fredrik-låt, så det skulle ju kännas lite weird. inte för att jag tror att jag kommer gifta mej, det är inte min grej. fast skulle killen fria skulle jag ju bli till mej i brallan, tro inget annat. men jag kommer inte på nån bra låt. vi HAR inte ens nån låt. men om jag skulle ta nån ändå, bara så där rakt av på känn just nu, så skulle det bli "i see you, you see me" med magic numbers. det är nog lite vår låt ändå. här är hanna med bruden.

4 kommentarer:

Lovisa K sa...

Hallå, your song?

Guuud vad jag grina då!

Anonym sa...

jag grina också haha. nåt av det finaste jag skådat.

/Freja

Anonym sa...

Exakt vad jag skulle skriva också!
När Kalle sjöng Your Song på din 30-årsfecke var bland det mest rörande jag varit med om ju!

/g

popmorsa. sa...

i know! jag är ett praktarsle som glömde bort det.