torsdag 26 juli 2007

smärta

jag är inte så bra på att ta hand om mej själv. går sällan till doktorn fastän jag är krasslig och så där. men nu har jag dragits med nån typ av nackspärr i fyra dagar och nätter, så jag gjorde slag i saken. jag gick till carros syster som är naprapat. det gjorde svinont och inte känns det direkt bättre i nacken. men det är som att bara tanken på att jag gjorde en så härligt sund och okaraktäristisk grej gör mej glad. dock ryser jag på tanken av ljudet mina kotor avgav. som smatterband på skoghs tivoli lät det. BRAPP i fyra fem snabba smällar. det kan ju inte vara riktigt hälsosamt sånt där. men jag ska tillbaka på onsdag om en vecka. vem vet, jag kanske tar en manikyr när jag ändå håller på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

aaaaaaaaargh. äckelskönt.

Schmarro sa...

kiropraktor, darling. det var kul att höra dig vråla BÖG så att du nästan väckte ungen gång på gång.