torsdag 5 juli 2007

min unge ser ut som en påse skridskor




7 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha!

Unknown sa...

Publiceringen av dessa bilder kommer att jaga dig hela livet. Likt historer om att få städa vedboden på julafton kommer du få höra att du i begynnelsen var en ond mor. Men roliga är de, bilderna!

Anonym sa...

Ahahahahahaha! Å härregud, andra bilden uppifrån... Jag skrattade så jag nästan kissade på mej (iofs var jag litelite kissnödig ändå) och sen gick jag och duschade och så kom jag ut och så kollade jag igen och HÄRREGUD. Hahaha!


Kram till hela familjen.

/Mirja

Lovisienstadt sa...

Jag vet inte vad jag ska göra av mitt liv efter att ha sett de här bilderna. Det känns som att inget nånsin kan toppa den här känslan.

Anonym sa...

helt galet snygg unge och helt galet bra blogg

Karin sa...

Hon kommer hata dig för evigt för detta. Men det var det värt (för oss som får titta på), helt sjukt kul faktiskt!
I lööv your blog förresten!

Mirijam sa...

Andra bilden nerifrån = crazy eyes! Min polares unge får såna ibland, han ser heeeelt uppspärrad ut och man måste liksom trycka lite på hans ögonlock för att få ögonen att bli normala igen. (OBS! Ej hårt.)

//hittade hit från en kommentar till en annan osv.