torsdag 12 juli 2007

i am un chien andalusia

imorgon spelar jag och min kille på "min skivsamling" på debasers uteservering mellan fem och halv tio. tanken är väl att man ska spela godbitar ur den egna skivbacken, det man själv gillar och inte enbart sånt man tror att de närvarande vill höra. det är en slippery slide mellan kredden och kelly clarkson. sist jag gjorde det så blev jag skitfull och avslutade med ebbas "die mauer". hello genansen dagen efter. då spelade jag själv, nu ska alltså jag och min dude dela på det hela. sist vi spelade tillsammans på riktigt, alltså inte bara bytte av varandra på trädgården, var också på debaser. vi blev osams. han envisades med att spela cajsa-stina åkerström och typ GÖMMA SEJ så jag fick stå där med skammen. sen tömde jag det redan lilla dansgolvet med eldkvarns "kärlekens tunga". då blev han sur.

Inga kommentarer: