onsdag 11 juli 2007

coconut almond fudge chip

jag vill bo i usa. jag vill ha obegränsat med ben och jerry-sorter. de tre senaste som kom nu var ju hemskt tama om ni frågar mej. fossil fuel var för gojsig. bara klet liksom. vaniljen var ju god men det var ju... vanilj. bara. den med typ toffee-bitar i var rent äcklig och smakade artificiellt. nej, jag vill ha coconut almond fudge chip. nu. hajja vad gott. kokosglass, krämig och söt. knispriga mandlar. klumpar med mjölkchoklad. vill. ha. nu. jag har genomlidit en urfittig dag på ikea. den tog aldrig slut och lovisas väska blev stulen. plussida: imorgon kör de hem en stor dubbelsäng till oss. wohoo.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Caramel chew chew. Godast.
Fullkomligt livsfarlig.

Jag går på avvänjning.

Jessica sa...

Åh, gud, när jag bodde i NY brukade vi köpa Cookies and cream och Mint chochlate chip och mixa. Fy fasiken så gott.

Rött och Svart sa...

Håller med om Fossil Fuel. Skittråkig. Bäst av svenska smakerna är Cookie Dough, Strawberry Cheesecake och Phish Phood (PP endast när man är på frossarhumör).

Fast den numera återvända klassikern Rocky Road (Carte D'or) slår det mesta.

e sa...

Och chocolate therapy och verminter wonderland... Håller med om allt.