torsdag 13 augusti 2009

Att kasta sten i glashus

Välkommen till 1993!





9 kommentarer:

Kaospatrullen sa...

Men riktigt modiga spelar in ett eget videoinlägg, liksom Anna Svensson http://annasvensson.blogspot.com/2009/08/videobloggat.html.
Prata obehindrat utan manus i över en minut liksom. Det är svårt. Jag har provat. Men jag är inte lika modig som Anna.

Anonym sa...

Emelie, jag är mållös. Ibland är det bra att tiden går känner jag. Skulle vara kul att slinka över någon gång och käka mintcrisp och kolla igenom korten. Ja, och prata med.
Kram, Malin.

Rebecca sa...

Jag ÄLSKAR Tom Cruise-planschen. Väldigt fräsch! :D

Lena sa...

Jag dör! Så himla fint!

Sen hoppas jag verkligen att du har kvar de röda skorna.

Linnéa sa...

Oj vad lik du är Hanna (eller tvärtom) på första bilden!

cillan sa...

ahhh, haha. urbra!

Popmorsan sa...

de röda skorna älskade jag, de var i röd mocka och liksom lite platåiga. men jag fegade ur, man hade liksom inte knallrött högklackat i sala 93, de kommenterades och kollades snett på. så de hamnade i garderob till kanske 96 då jag målade dem svarta med en spritpenna. sen slängdes de.

ingeborg sa...

EMELIE HÅRET! VOLUUUUMEN!

sara sa...

haha jag hade samma jacka!!