söndag 30 augusti 2009

Popagandahelgen.
















1 kommentar:

Josefin sa...

Har varit bortrest hela augusti och hade därför en massa härlig popmorsa-läsning framför mig. Vek hela kvällen för detta, kröp upp i sängen tillsammans med en påse godis, datorn och Bon Iver i bakgrunden.

Tack fina, fina Emelie för att du förgyller mitt liv med ditt finurliga och raka sätt att skriva om allt möjligt som händer i ditt liv.
Det finns ingen som kan ens kan jämföra sig med dig. Du är bäst!
Jag hoppas verkligen terapin hjälper och att du mår bättre snart.

Berättade för mitt resesällskap om dig och vi beklagade oss att du inte finns på engelska så att han kunde ta del av dig också.

Men seriöst, du är underbar. Fast det tror jag nog du förstått efter alla fina inlägg från alla oss trogna Popmorsa-läsare.

Tack för en mysig kväll.

Josefin