söndag 2 augusti 2009

Standing in the light of your halo

Igår. Så himla himla kul. Jag, Freja, Lina och Lovisa körde lite vin och ost på min balkong, läste Klicks Stjärt-extra, sminkade oss och pratade om killar, "tjejtema". Och sen Trädgården, bara en fyraminuters promenad härifrån. Älskade varje sekund. Som vanligt när jag spelar med Lina spelar vi bara låtar som vi själva skulle spela på våra hemmafester. Majoriteten verkade gilla, men en kille kom fram när det var slut och ba "hörrninini, vad dåligt ni spelade". Hmm. Går man inte hem då, byter ställe, går vidare? Man stannar väl inte kvar och ba "nu är det slut, nu ska de banne mej få höra hur kassa de är!" Misstänker att det inte händer en manlig dj hälften så många gånger som en med tuttar heller.
















12 kommentarer:

I sa...

DAMN vad snygg du var på bilden! Skriv ut, rama in, sätt upp på alla speglar hemma på en gång!

Popmorsan sa...

Haha, tanken har slagit mej. Det är en förbaskat snygg blåsa det där! Jävligt nöjd med det köpet. *iiih*

Anonym sa...

Lyssna inte på den dummingen som sa att det var dåligt! jag var där med massa vänner och flera gånger när ni satte på en låt tittade vi alla på varandra och ba: JAAAAAA! Som att höra sin favoritlåt, fast man glömt bort att det var den och så blir man påmind och överraskad - så bra var det. Halo, dont stop believing osv osv.... Grymt! Du är min nya favorit dj från och med nu.

Lars sa...

Själv stannade jag kvar bara för att säga att ni var så bra!

Popmorsan sa...

Åh, älske ni.

jessica. sa...

det var så grymt, jag vill ha mer, mer, mer!

Anonym sa...

Lite löjligt att skylla det hela på ditt kön på slutet. Manliga DJs får också höra de är dåliga.

Anonym sa...

Vilken version av Halo spelade du?? Tyckte mig höra lite opera i denna version, vad heter den ?!

Popmorsan sa...

hej! nä, det var gamla vanliga singelversionen, tror jag. hon wailar ju loss där i slutet, trappar upp innan det brakar loss i sista refrängstycket, det är nog det du menar.

Anonym sa...

Oki :) Då vet jag . Tack!

Anonym sa...

We аre a grouр of volunteers and starting a nеw sсheme іn ouг communitу.
Your ωеbsite рrоvided us wіth vаluable іnfοrmatіon
to worκ οn. You've done an impressive job and our entire community will be thankful to you.

Take a look at my web page - 85.88.164.42

Anonym sa...

I κnow this if off topic but І'm looking into starting my own weblog and was wondering what all is needed to get setup? I'm assuming haѵing
a blog likе yours woulԁ cost а pretty penny?
Ι'm not very web smart so I'm not 100% certain. Any tips or advice would be greatly appreciated. Kudos

my website buy silk N Sensepil