lördag 1 augusti 2009

Sometimes when I look deep into your eyes I swear I can see your soul

Alltså Trädgården. Så härligt ställe. Sekunden jag kom fram upphörde regnet och dj-båset var som en stekugn, är helt röd på ena halvan av fejjan i dag. Prydligt. Jag gick vid nio, och då var det redan godkänt smockat.Spelade bara bra låtar första timmarna, sen blev jag lite mer pleaser, det sker alltid efter en stund, vilket också är kul och visst, de låtarna är ju också bra, men de skönaste spelningarna är när man inte har krav på pepp och bara kan slira loss på personliga favoriter. Längtar lite till i kväll, då jag och Lina ska spela igen. YEAH.




2 kommentarer:

Frida M sa...

Rubriken du fått till där väcker ljuva minnen, en av mina absoluta favvo-låtar

Popmorsan sa...

En av mina mä. Jättebra.