onsdag 12 augusti 2009

I was dreaming while I wrote this so sue me if i go too fast

Jag tänkte bege mej ner på stan (läs: förhatliga city) och köpa skor. Jag hatar att köpa skor. Alla är fula, och är de inte fula så är de för dyra. Jag pallar inte med billiga skinnkopior och plastiga klackar, därför blir det alltid tygskor. Eller dyrt.

Skor jag äger: Dr Martens, rosa converse, röda tygskor med knyt, Air force ones, svarta herrskor. 2 par Eley Kishimoto-pumps. 1 par gula mocka från Zara som jag aldrig vill använda mer.

Behöver: svarta converse, röda converse, tuff vardagsdojja gärna utan hög klack (vill ha Minimarkets oranga mockaherrsko men kom igen, 2500:-, det går fan inte), slitna cowboyboots, stora klumpiga tokiga gothstövlar/MCboots med spännen och skit. Klassisk högklackad sko som får vara dyr. Och helst svart.

Jag tippar att jag kommer hem med noll skor och två billiga klänningar från HM som jag aldrig kommer använda. Håll tummarna.

Nåt sånt här vill jag:


Inga kommentarer: