onsdag 30 juni 2010

God, I'm bored

Men det här med att jag är så trött gillar jag inte. Jag mini-svimmar, små nanosekunder av icke-medvetande. Om jag inte visste bättre så skulle jag tro att jag var på smällen, den totala utmattningen som lamslog ens kropp och psyke då påminner lite om detta. Men nej. Jag har bara så himla svårt att sova lately. Vrider mej, vänder mej, buffar kudden, tänker happy thoughts. Ingen sömn tycks stå att få. Får lösa det i helgen. På festivaler är det mer däcka än somna. Alltså inte för att man är redlöst packad, men man går ju sällan och lägger sej före fyra. Jag är så löjligt peppad på Peace & love. Undrar om det är därför jag inte kunnat sova senaste tiden. Som barndomens vecka innan jul, man var helt uppstressad över att tomten skulle komma, *iiiiih*.

Packade igår allafall. Den HOCKEYTRUNKEN följer med en bil upp nu under eftermiddan. Själv åker jag imorron i en fräsig bil. Beräknad ankomst cirka sju. Hoppas på att anlända precis lagom till grillningen hos familjen Nilsson. Svepa 17 vinare och sen gå på Robyn och... KENT. Gud. Jag är verkligen stuck in the nineties. Slog mej nu att jag inte ens lyssnat på nya skivan. Så jävla tråkigt med konserter med bara olyssnat material.

Aja. I kväll tänkte jag gå till Kåken en sväng. Eller lura över nån hem till ballen, sippa lite lådvin. Jag är ju helt själv hemma. Igen. We'll see.

Inga kommentarer: