söndag 27 juni 2010

Goodbye horses

Nä, men om man skulle ta och lämna lägenheten. Kunde inte somna i natt, låg i sängen med "Angel" framför mej på laptopen, stängde av säkert tre gånger, satte på igen. Sömnen ville inte infinna sej. Hatar den känslan, men den är värre när man ska upp och jobba dagen efter. Så jag ska inte klaga. Vaknade av sms från Lina Thomsgård, hon är min piggaste vän, som trumpetade ut en picknickinvit i Horan och löfte om skvaller och leopardtema. För bra för att missas. Enligt Facebook ska även Lisa och Frida infinna sej. Lajjar med tanken om att cykla, promenera, det är inte långt. Kommer inte hända. Jag är född lat som ett as. I midsommar träffade Lina en häst. Jag älskar den här bilden. Den innehåller två av mina favoritkomponenter. Häst och Lina.

Inga kommentarer: