onsdag 13 maj 2009

Den ultimata "jag behöver lära mej mer om popmusik"-spellistan

Om man vill ha järnkoll på tuffa grupper och såna där artister som man bara läst om, och som man gärna önskar man kunde säga "mmmm, just XXX är en jävlans bra låt, min favvo faktiskt" så är det här den ultimata spellistan i Spotify. En låt, just DEN låten man bör ha hört, med typ 100 grymma akter. Varsågod!

Spotify-URL: spotify:user:lason:playlist:4GR9AFLS61sgRiWxv9uUx4
NY ANNAN LÄNK: http://open.spotify.com/user/lason/playlist/4GR9AFLS61sgRiWxv9uUx4

Psycho killer! Just like honey! It only takes a flashlight to create a monster! Luckiest guy on the lower east side! Motorcycle emptiness! Ban marriage! Is there a ghost! The Killing moon! Magnetic city!

Ja ni fattar. bara en låt med varje grupp och inte alltid just den jag hade valt, men fan vilken hjälte som satt ihop den här listan.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du klippa in http-länken till spellistan istället? Får inte den du valt att funka.

Rebecca sa...

håller med, kan du inte göra den till en hyperlänk? Måste lyssna på den nu!

Sara Ödmark sa...

Jag får det inte heller att funka! Please?

Popmorsan sa...

Nurå, testa den nya.

Anonym sa...

får inte någon länk att funka!

Ingrid sa...

Gött! Typ hälften är redan mina favvolåtar, hälften har jag aldrig hört. Dvs rätt stor chans att jag kommer älska dem med!

Hanna sa...

GUD SÅ BRA! Hela uppväxten i en liten ask. Tack för den.

Le Cat sa...

Funkar ju inte?