onsdag 20 maj 2009

Kvällens soundtrack






Det är en konstig stämning här hemma. Jag är ensam och det är mörkt och jag har inte tänt lampor. Jag känner mej låg, men inte ledsen. Snarare lite aggressiv. Och så lyssnar jag på det här och tycker varje låt är så jävla jävla bra. Och passar mitt humör alldeles ypperligt. Inte för gråtigt, inte för glatt. Hoppas länkjäkeln funkar.

spotify:user:popmorsa:playlist:5mceuorL91WKZUcPr6ULzq eller kanske den här
http://open.spotify.com/user/popmorsa/playlist/5mceuorL91WKZUcPr6ULzq

7 kommentarer:

Anonym sa...

Aaa varför beter sig spotify så stört ikväll? vadå "playlist not found??". Tror inte det beror på länken dock utan har själv upplevt frustrationen att det inte går att ladda.

Anonym sa...

..yes nu funkar det helt plötsligt! bra lista, innåller många favoriter. Kudos till din musiksmak!

I sa...

tack för bra lista

du kanske inte kan mingla längre (men det tror jag att du kan) men sätta ihop bra musiklistor kan du.

Kram
Ida

Marie sa...

fina popmorsa, tack tack!

Anonym sa...

Wohoo - älskar´t. Ge mig fler playlists, tack snälla du...

Ulrika sa...

Super!!

Tess sa...

Perfekt! Mycket mycket bra.