onsdag 13 maj 2009

Stänger själen, klämmer ihjäl den

Hjälp, tröttman! Kan inte tänka klart, bara stupa i säng ca kvart över nio nuförtin. Jag hoppas verkligen att mina ord hittar tillbaka även för vardagsbeskrivningar eller allmänt slöseri med dem. Nu ba: tomt! Jobbar och jobbar och jobbar. Gjort i dag: urhärligt bildspel på Jay Z och Beyonce, numera övertygad om att de är de lyckligaste i ett par skor, så himla kära, lyckade och rika och så vitt jag vet med hälsan i behåll. Också snubblat över tre filmer inför MTV Movie Awards som är mitt favvo-award, det brukar vara lite vildare och skrattigare än tex Oscars (no shit) och MTV Music Awards. Tänker inte göra för vana att länka till jobbtexter, det känns så billigt och säljigt, men jag gört nu för då sparar jag in på tangentklick. *smart*

Kära. (Kolla första bilden, dör så fina och happy och hennes urringning too die for)

Urroliga trailers för MTV Movie Awards. (Andy Samberg som ska leda galan och är med i filmerna är samma snubbe som gjorde Dick in a box och Mother lover med Timberlake, älskar honom gränslöst)

1 kommentar:

frida. sa...

jag bara älskar dina bildtexter till beyonce/jayz. blir helt klart börja gå in och kolla nyheter24 från och med nu.