fredag 22 maj 2009

Paris, not France

I USA så associerar fler unga tjejer ordet Paris till Hilton än landet Frankrike. Så sorgligt, och så coolt. Jag har inte så mycket till övers för Paris Hilton, jag tycker inte hon verkar särskilt sympatisk och jag tycker hon klär sig fult, men när jag såg trailern till den här dokumentären (klippet nedan) så ville jag ändå se den. Den är gjord av Tom Pettys dotter, och hon ska tydligen ha kommit Hilton-skan väldigt nära, lite In bed with Madonna-esque. Nu är ju inte Paris fullt så intressant som världens största popikon Madonna. Är hon ju inte. Men jag tror ändå det kan vara kul att glutta lite bakom. Och även om hon inte är Madonna så har hon ju i fem års tid piskat upp den ena mediahajpen efter den andra, hennes hjärna kan inte bara vara rosa sockervadd? Herregud, hon måste ju ha substans nånstans? Ingen människa kan ju gå omkring och vara nöjd och säga fåstaviga meningar som "That's hot" och shoppa och mingla hela dagarna. Det måste ju finnas något MER? Man hoppas ju att hon ska vara driven och supersmart bakom allt det artificiella.

Inga kommentarer: