torsdag 21 maj 2009

I believe them bones are me

Jaha, så kollar man mingelbilderna på Stureplan från gårdagens fest som jag "inte orkade". Vilket är sant iofs, jag var dying, men nu i efterhand SÅ VILL JAG HA VARIT DÄR. Enligt Quetzala, som så klart var där, så var "alla där". Och det var dom ju. De här godbitarna hade jag gärna svingat en bägare med. Inte träffat på evigheter. Typiskt härliga. Och vad somrigt och fint det såg ut att vara! Jaja. Vad är väl en baljävel i Humlan. Alldeles... alldeles UNDERBAR UPPENBARLIGEN.






9 kommentarer:

Anna sa...

Sjukt avslappnade Elin Plong och hennes snubbe ser ut.

Popmorsan sa...

Äsch, man ska inte tro på mingelbilder. Det är en sjukt osoft situation. Plingplong känner jag ej, men enligt vad jag hört thru the grapevine så tycker jag hon verkar rätt härlig. Snäll och gla'.

Anonym sa...

Vem är snubben som står bredvid Karin Winther?

Mrs Fox sa...

Det var ju bara Lina som såg skön ut.

Popmorsan sa...

OM HON ÄR. Ett stort stycke älsk är hon. Och äsch, alla mina vänner har sina kvaliteter. De fastnar inte alltid på bild bara.

Killen bredvid Karin heter Peter. Alla bilder från festen ligger på stureplan.se.

mvh surfittan sa...

är inte snubben bredvid im-so-over-burlesk-karin hennes typ dubble så gamle kille? yodalovers både hon och quetzala, kommer kännas fräscht när de är 30.

annalin sa...

Paret på bild 3 uppifrån...jag trodde det var Måns Z och Marie S.
Det är det väl inte..?
Men vilka lookalikes!

Popmorsan sa...

YODALOVERS. Hahahaha jag döööör. Roligaste formulering jag hört i år. Yoda. Lovers. *smakar på det* Älskar.

Annalin: det är min kompis Gustaf och hans flickvän Elin!

mvh surfittan sa...

men är de inte yodalovers då?! 25-åringar som, jag kan föreställa mig, gärna sitter och känner sig sjukt blasé över jämnåriga killar: "nä, man behöver ett riktigt g a m m a l t pervo för att få sig en äkta omgång". förlåt, men karin och Q verkar vara ytterst osympatiska och korkade i alla sina texter och jobb och synd är att du än en gång låtit dig luras med Q in på en sunkig arbetsplats (hon var väl på veckis??). DIN blogg är smart och rolig, anledningen varför dina bra texter inte fick hits på nya jobbet är för att bara idioter läser den sajten.
okej, nåväl, slut med surfitteriet, skall ej återkomma i denna skepnad.
*går och letar efter ny tampax*
*lördagkväll*