fredag 8 maj 2009

Gråtfest

Äsch, jag blev så himla gråtbenägen där på kontoret att jag bestämde mej för att slå mynt av det hela. Jag älskar listor, så jag smackade ihop en tio i topp-lista med brudar på sång. Tema: ILSKA, LEDSEN, ÖVERGIVEN. Gråtfest! Hade inte så mycket tid på mej, så jag glömde säkert nån självskriven, hade gärna bytt ut Bluest eyes in Texas till exempel. Skitbra låt, men den kändes inte rätt i den där smeten.

Vilka glömde jag? Här är listan.
Smäll mej gärna på fingrarna.

Jag tänkte göra en massa såna där listor, mest för att det är så kul, säkert inte en jäkel som läser dem, det får tiden utläsa. Andra bra teman: Ledsna killar (Straight to you med Nick Cave!, första jag kom på), vattentema (Fiskarna i havet!), frontfigurer man vill ligga med (hmm, kommer inte på nån...) och änglatema (Halo!). Åh, det här kommer bli så kul!

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Klart vi läser! Mer listor åt folket!

Ingrid sa...

...jaa förresten, Pink, visst är hon grym! trots att det är icke pk att gilla henne. just like a pill - fantastisk låt.

Lovisa K sa...

IN A BOAT!