måndag 11 maj 2009

Wanna disco, wanna see me disco

Jösses, det här jobbet alltså. Det är jättekul, men jag har inte fått nåt grepp om det. Vad jag än skriver om så är det det minst lästa av allt på hela den dagen! Då har jag ändå skrivit om sånt jag själv tycker är kul, som att Little J fått skivkontrakt med sitt band, jag AVSKYR Taylor Momsen, men fan det är lite coolt att en femtonåring skrivit kontrakt med Interscope. Noll läste den alla fall. Sen ett mingel med amerikanske presidenten på den årliga Vita huset-korrespondent-middan. Smaskiga bilder på Ashton och Demi och Tom och Katie och OBAMA och sånt. Och TVÅ ARTIKLAR om Justin Timberlakes urroliga inhopp på SNL, ni vet, med "Dick in a box" och helgens uppföljare "Mother lover" med Susan Sarandon och fantastiska Patricia Clarkson i roller som kåta tantmammor. Skrattar ihjäl mej, och ändå: noll läsningar. Aja.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gu vilken fnissfest, "mother lover" alltså.

Popmorsan sa...

I'm gonna be your new stepfather, let's fuck each others mother.

clara sa...

Jag ska omedelbart lägga till mig ditt jobb under mina favoriter! Så får du i alla fall en läsare. Tack igen för din fantastiskt skrivna blogg!

Mrs Fox sa...

Jag läser Emelie, jag läser.

Anonym sa...

Vart jobbar du då? Så man kan läsa.

Mimmi sa...

Länka dem här!

Popmorsan sa...

men det KAN jag inte göra. haha, nä. för säljigt.