lördag 9 maj 2009

Never thought that I would be struck by jealousy, but now I am, and it's black and it's killing me

I kväll ska jag på fest hos Pelle Tamleht med Laakso-tema. Sen ska vi gå på Laakso. Andra medverkande kommer vara Freja Leach, hon vet allt om hårdrock, Margret Atladottir, hon är den snyggaste chefredaktören i Nöjesguidens historia och två till som jag glömt. Jag funderar på att vara SKITSNYGG i kväll. Vet inte hur jag ska bära mig åt ännu bara. *vänt ut och in på garderoben*


Vill höra "Norrköping":



Gud, jag är så svag för crescendon. När låten brakar loss i raderna nedan, då spricker själen.

"I met you again a few weeks ago
You had a proper job and a place to call home
You had earned your first grand
And you looked like a real businessman
You said "Yes things are different yes things have changed
But I'll always love you it will always be the same
and I know that there will be a time when we will be
back together in our hometown Norrköping"

4 kommentarer:

Schmarro sa...

avis. så avis. gör ont ime.

Anonym sa...

Margret Attladottir e väl inte snygg? Hon är mer mullig å gullig. Inget fel med det. DU är mycket sötare och snyggare.

Popmorsan sa...

Äsch. Alltså tack så klart, men jag tycker Margret är helt fantastiskt vacker. Hon ser ut som ett sagoväsen. Nästan overklig, man kan stirra hur länge som helst och hennes ansikte slutar aldrig att vara fascinerande. Och nu känner jag mej jättefånig som degraderade Maggan till bara en yta i det här inlägget. Hon är smart, driftig och cool också. Bland annat.

nefj sa...

tack för en bra, ärlig blogg som även ger mig mycket goda musiktips. jag väntar dock slaviskt på din redogörelse för laaksokonserten. var själv där och tyckte det var magiskt, markusdyrkare som man är.