lördag 1 januari 2011

Äsch, lite BRITPOPRETRO ba. *känner mej gammal*









6 kommentarer:

Anonym sa...

En av fem av de videos du länkade är britpop. Kom in i matchen!

/ Herkules

Popmorsan sa...

äh, det är pop och det är från den där ögruppen. orka.

Erik sa...

verkligen, orka. Fint att Wonderstuff var med!

popmorsa. sa...

Vet! Åh jag älskade Wonderstuff så MYCKET. Tycker fortfarande vissa låtar håller. Mission drive t ex. Skitbra fortfarande.

Max sa...

STORlike!

Här kommer min julgåva till däj.

http://www.youtube.com/watch?v=s-6nQjrmBv8

Och så en bekännelse från Tranan sist: när du frågade om jag var stajlad i den där videon så sa jag av ngn anledning nej. Jag ljög. Jag menade naturligtvis ja men var så stressad. Fast jag hade Ashcroft-frilla dåförtiden, bara inte Weezer-kläder. Vi ses för övrigt alltid i så stressade miljöer och därför föreslår jag att du ska ta med dig snubben och komma till njork i några dagar så ska jag visa er ngt och vi ha kul. Tänk vad kul.

Gott Nytt År.

Erik sa...

Håller absolut. Caught In My Shadow brukar hamna på mina hundra-bästa-låtar-ever-listor.