onsdag 19 januari 2011

Happy birthday to ya

I lördags fyllde Ante år, och han hade så himla rolig fest! Jag kom rätt sent, typ halv tio, för jag var hemma med Hanna och min pappi till typ nio, och när jag kom var det redan ca trettio pers i hans lilla tvåa. Och det dubblerades rätt snabbt. Det bjöds på varmkorv, tårta och sjuka mängder alkohol och egentligen skulle festen ha avslutats klockan ett, men då var det fullt dansgolv och först halv fyra gick sista gästen. Åh, hemmafester - jag går på alldeles för få. Sen hastade jag hem tidigt som sjutton och byggde garderober med pappa och Hanna.

Här är lite pics, de svartvita har jag snott från Elsas blogg för de var så himla fina.












5 kommentarer:

moln sa...

till dig popmorsan:

http://www.youtube.com/watch?v=UVZ4sdoqF6s

jag tänker mig att det vore snyggt att vara sådär cool och ha den där rösten.

Anonym sa...

På kroger/klubben känner jag mig som 30. På hemmafester är jag alltid 17 år.
tut.

Popmorsan sa...

Moln: Döcool tjej, aldrig sett förr. Tack!

Jag med! Och så igår på Systemet behövde jag inte visa leg. *reality check*

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Åh sweet hemmafest strör lyckoströssel över livet(&ens lya)
L.O.V.E

Anonym sa...

Kul när man ser kort på folk i en blogg å så känner man igen de från en annan blogg. Tänker på Nio till fem-Sandras pojkvän Ludde. Det finns liksom så mycket kopplingar mellan folk. :)