måndag 24 januari 2011

Min senaste craving

15 kommentarer:

Anonym sa...

Nyttigt! För det är väl inte glass i botten va?
Kul att du verkr börjat äta nyttigt på äldre dar!

freppa sa...

Hahaha!! (åt ovan kommentar)

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Ja varför inte.

Popmorsan sa...

Det är turkisk yoghurt dränkt i nötter och honung så så himla nyttigt vettifan. Men det är gott!

Anonym sa...

• Turkisk yoghurt är nyttigare (om än ofta fet) än tex Yoggi.
• Honung är nyttigare än socker.
• Obehandlade nötter är otroligt mycket nyttigare än alla färdiga fling och musli lösningar.

Popmorsan sa...

alltså, jag fattar det är bättre än ben & jerry.

:) sa...

hahaha... "jag fattar det är bättre än ben & jerry"... du är grym! haha, och varför orkar "anonym" läxa upp dig om nyttan. så jävla roooligt.

Anonym sa...

Ingen uppläxning, bara ett vänligt tips till de som inte vet om det. Inte som att tillverkarna skriver onyttigt på sina varor som de märker tex "hälsoflingor" osv.

In med taggarna vettja. Speciellt då din lilla devota sidekick i kommentaren ovan.

Unknown sa...

Jag är GALEN i turkyoghurt+valnötter+honung. Som kanelknarkare brukar jag pudra över lite sånt också, ett annat alternativ är att addera frukt, typ persika. Åååhhåhåhå matorgasm.

Popmorsan sa...

Jag testade färska bär (hallon). Pajjade hela grejen för mej. Önskar jag gillade torkad frukt, för det skulle nog vara perfa. Jaa, om man inte som jag tyckte det smakade skit förstås. Men ni fattar! Testar kanel och solrosfrö imorrn. *ni antecknar nu va*

Katti sa...

när jag bodde i paris upptäckte jag ngt som heter fromage blanc (vilket är typ som turkisk yoghurt bara att det är 30% fetare...) tillsammans med nötter och en massa honung åt jag mig smällfet på det där, tyckte att det var en utmärkt frukost nämligen. baguette kändes för onyttigt... #fail

iaf: det är sjukt gott, hear hear!

Anonym sa...

turkisk yoghurt
valnötter
honung
kanel
apelsin (tärnad i småbitar)

älsk!!

Anonym sa...

Men inte lika gott som B&J;-)

Torkel och Morteza sa...

Tjena, du verkar gilla film, och kanske tom har samma crazy humor som vi har.

Tänkte tipsa dig om ett filmklipp, en kommande långfilm, lite likt Kopps och Jalla Jalla.

Hoppas du gilla :) Om du gillar, får du mer än gärna länka till den ;)

http://www.youtube.com/watch?v=i9AvoGvTq5A

Anonym sa...

Fantastiskt att en bild pa yoghurt alstrar 14 (nu 15) kommentarer.. ok, 13 (nu 14) om man tar bort film-tipset som inte hör till saken :) Love it!