tisdag 11 januari 2011

I can't sleep when the sun goes down, just want to feel like we're together

Neeej, så klart är inte KILLAR det enda jag kan skriva om här. Tyvärr funkar jag dock lite som en fjortis fortfarande, det jag bäst gillar att prata om, älta, sentimentalisera (eeh är det ens ett ord?) över, analysera, är just dudes och förhållanden, hjärta smärta, sånt som skaver just nu. Som jag sagt så många gånger förut, jag vill ju kunna ösa ur mej ALLT här och hittills har bloggy fyllt exakt den funktionen. När man nu då inte längre riktigt kan göra det, så tänker jag att hela konceptet faller? Äsch, jag vet inte. Jag blir glad i alla fall! Att ni inte vill jag ska sluta!

I dag har jag handlat upp hela IKEA. Åtminstone kändes det så nu när jag kom hem. Fy fan vad jag burit och släpat och pustat. Haha, och då beställde jag ändå HEMKÖRNING. Men garderober och fläktskåp och gud vet vad, det vägde BLY ska ni veta. Köpte så himla mycket. *älskar ikea handla-kortet* Satsade rätt hårt på Hannas rum. Man vill ju hon ska trivas i nya fina läggan. Ååååh, jag längtar ihjäl mej. På torsdag natt kommer hon. Och på lördag kommer min pappi med borren och sågen och mejseln. Ni vet, verktyg. Då ska rasket UPP också. Förstorade bilder till nya fina ramar i veckan också. Bilder på mej och Hanna, och Kalle och Hanna. Som hon ska få på väggen i sitt rum. Om hon längtar. Aja. Nu ska jag åka till Birkastan. Där bor min dude. I morgon spelar jag på en reklambyråfest ute i skogen nånstans. Det ska bli kul.

Tack igen för fina ord! You rule.

Här ser man lite mer av mitt vardagsrum:

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh, det lilla man ser ser ju verkligen skitsnyggt ut! gillade det så mycket att jag poke:ade på killen och ba "det är SÅDÄR jag vill ha det". hyllorna är simpla men skitsnygga! snyggt med ljusslinga också. mmmm. *vill flytta*

Popmorsan sa...

tack! hyllorna satt faktiskt kvar sedan den förre hyresgästen, men det är vanliga konsolhyllor från ikea. typ de billigaste varianterna.

Anonym sa...

Puh! Vilken tur att du är kvar. Min favvoblogg!