torsdag 13 januari 2011

Haha vadååååå

Är det hära "Kanske gillar du" dåligt?

15 kommentarer:

Petnoga sa...

Ja.

annalin sa...

Ja! Ha det bara kvar om du tjänar pengar på det!

Å andra sidan - det finns alltså folk som fortfarande läser bloggar manuellt och inte i rss..? "Kanske gillar du" syns inte i Google Reader iallafall.

Anonym sa...

Dåligt! /A-M

Om Jenny sa...

Aah, inge bra.

Anonym sa...

Det tar bort fokus från dina inlägg och blir rörigt. Så JA dåligt!

Lisa sa...

ja jag är inget fan. ofta är det helt lösryckta grejer dessutom - typ som när gmail försöker sig på att gissa vilken reklam man vill ha. det blir så fel.

Anonym sa...

ja. suger.

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Yes borning...
Hitta hit via City,tycker AS mycket om dina krönikor älskar att de e söderbaserade.
KRAM&KÄRLEK Från Hornsgatan-minaorta

Anonym sa...

Jaa!! Dåligt är bara förnamnet!

Anonym sa...

Inte sa roligt, är ju inte sa svart att läsa äldre inlägg utan denna "hjälp"..

s. sa...

Vi moderna människor som läser via rss slipper som sagt se något, men nu när jag kollade upp det så ser det ju bara rörigt. ut.

Popmorsan sa...

ja men jag tar väl booooort då. haha, jag tycker det ser lite härligt ut. aja. ni vet bäst.

Johanna Lu sa...

Har nästan aldrig klickat på en sån och de få gånger jag har gjort det har det väl känts sådär. Kanske om man har en faktablogg, men inte annars.

Maria sa...

tycker inte heller om det

lisa sa...

ja, ta bort säger jag med! bättre utan, mindre rörigt. och så är det som sagt så godtyckligt vad som föreslås.