lördag 1 januari 2011

Far åt helvete 2010

Vi åt trerätters på 1900. Supergott. Och en i sällskapet berättade om när han gick på blinddate och efter nån kvart kom de båda två att de skulle ha mött någon helt annan. Fel date alltså. Okej, nu lät det inte så kul.

Det här åt vi.

Här pratas det nog om den där dejten. Lovar, det VAR kul. Och Johan läser Steven Erikson nu. SÅ vi pratade jättemycket om Kruppe och Whiskeyjack och Sorry och så där. Lina fattade ingenting, hon tycker fantasy är overkligt. Asså... <3

Det var svinhärligt snöfluff ute, det slutade aldrig.

Shot är kul.

Här har jag börjat spela ute på Kåkens terrass. Det var kul, och schizo, vi var fyra personer som delade på båset. Och Lisa tyckte vi skulle dricka mer shots. Så då gjorde vi det.

Till exempel den här lallaren spelade jag med. Han heter Carl M och gillar dancehall. Lisa gillar vin.

Det här var enda bilden jag själv fastnade på. Jag, Elsa och Lisa. Lisa, det var liksom vår kväll kan jag känna.

Det var väldigt kul! Ur-kul! Fan, jag måste ändra det där bindestrecket där uppe, men alltså, "urkul" ser så konstigt ut. Hej 2011, nu kör vi!

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst kan 2010 falla i glömska? Hatade det året. Gör det fortfarande. Heja 2011!