onsdag 5 januari 2011

Just nu i min nya bruna plyschsoffa

8 kommentarer:

Apan satt i granen sa...

Avis! Jag vill också dricka vin med vänner och hänga i en skön soffa. Istället ligger jag med sprängande huvudvärk bredvid en treåring som innan han somnade spydde ner hela min arbetsplats.

Anonym sa...

E det din kille då? Han i mössan?

Anonym sa...

Vilka fina ljusslingor, var kommer de ifrån?

BLONDETTY sa...

Vad mysigt det ser ut och kul att hitta till din fina blogg!

Ha en bra helg!

Kram
BLONDETTY

Popmorsan sa...

Hej! Japp, det är min dude i mössan. NOG OM DEEEEEEET.

Ljusslingorna är köpta på en liten liten butik på Rörstrandsgatan, de finns i supermånga färger. Precis vid Mellqvists.

annalin sa...

Jag ser inte att nån har mössa. bara två killar med lite lego-figurs-liknande hår...

Anonym sa...

Ha ha. Mössa inomhus. Ha ha.

Popmorsan sa...

annalin, det där var det roligaste jag läst på hela det här året.