måndag 3 januari 2011

Nu är vi på Babylon - supermys

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, Babylon!

Anonym sa...

Ps. Är det din kille man ser på bilden? :-)

Popmorsan sa...

haha nää, det är henrik. och lina.

Mel. sa...

varför är du så himla dålig på att uppdatera nu? jag förstår att du har mycket med flytten och allt men åh, jag vill ju läsa de du skriver!

Popmorsan sa...

Haha ahmen MEEEEEEL, jag gjorde 92 inlägg under december månad! Supermånga! Och jag försöker att inte blogga när jag inte har lust. Då blir det så himla trist plus att det väldigt fort känns som ett tvång.

Och GUD vad jag flyttat i dag! Helt slut i arm och ben och hjärna.

Mel. sa...

nej, det ska inte vara ett tvång och ja, du har rätt, du var duktig med dina 92 inlägg under december, det tackar jag för! haha men jag har legat hemma sjuk och gått in var och varannan timme av att möta besvikelsen, MEN jag är glad för din skull, för nu när du flyttar kommer det en ny början, congratz!

du är så himla bra btw, så att du vet!